Haticekale 19+4 günlük hamileyim. Çok şiddetli mide ağrısı çekiyorum. Gaviscon şurup fayda etmiyor. Mide ağrısına çözüm bulan var mı? Mide koruyucu ilaç içebilen var mı?
dorukhan_nehirada_moms Haticekale tahin ye tahin bnde ayniyim reflumde var mahvoluorum ustune bide bulanti 1 kasik tahinle rahatliorum
dorukhan_nehirada_moms Btlbet bogazimda surekli bisey var gibi bnmki baya ileri derecede bazen sesim bi kisilir 3 4 ay hic geri gelmez o gelen asid girtlagimi yakar hep
dorukhan_nehirada_moms Tahin pekmez yapiosun ya recel gibi sivi olani ondan her agridiginda midem 1 kasik iciorum hem bebegede faydali