Seydanuurr4 Kızlarrr korunmasız ilişkiden sonra kaç gün sonra test yapmalıyız birde bebek tutunurken belirtililer olur mu ?
Nidaanur Seydanuurr4 çoğu insan adet ağrısı yaşıyor benim aksine hiç ağrım, belirtim yoktu 12 gün sonra test yapmıştım. Erken olduğu için çıkmayabilir sizde tabi. 18gün sonra yapılması öneriliyor.
amayinedeiyiilerledim Seydanuurr4 adetiniz gecikince yapmalısınız. Ben 3 gün kala erken gebelik testinde negatifi görmüştüm
Betul-97 Seydanuurr4 Benim çok fazla kasık ağrım vardı kadın doğuma randevu almıştım o da 10 gün sonraydı. Hastaneye gittiğimde reglim 4 gün gecikmişti kan testi yaptırdı doktor 67,8 ile öğrenmiştim hamileliğimi