Ben yaptırdım iki dozumuda eğer 10 yıl içinde tetanoz aşınız yoksa olmalısınız. Bu aşı sadece sizin için yapılmıyor size yapıldığında annedeki antikorlar bebeğe geçiyor ve bebeği yenidoğan tetanozuna karşı bağışıklığı olmasını sağlıyor araştırın ve doktorunuza danışın lütfen kulaktan dolma aşılar zehirdir diyenlere kulak asmayın.