Niless- bence çift yön olması önemli , çocuğun sadece sana bakması veya dışarı izlemesi için değil hava şartları mesela rüzgarlı olursa bana doğru dönük olsun isterim etkilenmemesi için veya uyturken falan bana dönük olması daha rahat hissettirir. Ben sevmiyorum kabin boy araba travel daha güven veriyor daha yüksek bebekle ilgilenmek daha kolay. Özellikle yenidoğan için bence çok iyi değil. Tabi ki herkesin kendi tercihi ve nasıl rahat hissettiği önemli benimki sadece fikir