Kaderkya bence yaptırın,bebeğinizin ve sizin sağlıklı bir gebelik geçirmeniz için öneririm.Doktorların dediğine göre verdikleri şeker zaten baklavadakinden daha azmış.Yani gün içinde içtiğimiz çayda yediğimiz çikolatada bile daha çok şeker varken neden bu testi yaptırmaya çekinesiniz ki