Nur5516 haklısınız zor bir süreç, anne değilken ne kadar zor olabilir ki bebek emzirmek diyordum , doğumdan daha zor geçirdim ben emzirme sürecini.. inşallah bebeğinizle bir an önce uyumu yakalayıp süreci sağlıcakla atlatırsınız.. sadece ucunu emmesine izin vermeyin yara yapar, uç bebeğin ağzından yassı ya da yamuk çıkıyorsa yanlış emziriyorsun demektir, kalkan kullanmayı ihmal etme. Mamaya alışınca meme işi daha da zorlaşıyor Allah yardımcın olsun