Arkadaşlar her ay klomen tedavi oluyormu yoksa 1 ay klomen tedavi olmazsa 1 ay yumurtalıklar dinlendiriliyormu yada ilacın etkisi birdahaki aya kadar kaliyormu geçen ay klomen tedavi gördüm bu ay için doktorum eğer regli olursan 1 ay dinlen yumurtalıkların dinlendr zaten ilacın etkisi devam eder dedi bende merak ettim bilgisi olan varmı?