Melodm Turkanbal evet bende 7. Haftalardayım akıntım oluyor , hiç su içemiyorum içtiğim an kusuyorum, idrar yolu enfeksiyonumda var kesin, yarın gideceğim doktora
Ebrucar Turkanbal bende de 13. Haftaya kadar çok fazla ve ağır kokulu akıntı oldu. Kendimden tiksiniyordum artık ama şimdi 13+5teyim neredeyse tamamen geçti. Hormonlarla alakalı bir durum sanırım 🤷🏻♀️