Enginnmusab25 hiç tedirgin olma canım, ben 10. haftaya girdiğim zaman tüm belirtilerim kayboldu. İnanılmaz koku hassasiyeti olan, sürekli kusan, göğsüne dokunamayan ben hiç bir belirtim kalmadı. Nadiren kasık ağrım oluyor o kadar 🙈 kontrolümde de çok şükür her şey yolunda çıktı. Hiç canını sıkma, gayet doğal bir süreç 🥰