MMerve34 Kızlar özel hastane de kaçıncı hafta da normal doğumu başlatıyorlar benim 39+4 şuan ya da sezeryan doğuma ne zaman alıyorlar hangi hafta da
Miracleee MMerve34 ben 38. Haftadayim. Dün doktorum 40 haftayı bekleyeceğiz bir sıkıntı olmazsa normal yaparsın diyor. Şuan hersey yolunda dedi. Ozelde ama normal destekleyen bir doktorum var.
[silindi] MMerve34 sezeryan istiyorsanız geç kaldınız bnce 38 haftalık alıyolar diye biliyorum normal de de doğum başlayana kadar bekleniyo bence normali tam bilmiyorum
MMerve34 Miracleee hangi hastane acaba benim de 3. Doğumun normal ama kolestazdan şüpheleniyorlar ve benden test istediler yaptıramadım daha riskim varken devlet hastanesi beni doğuma almıyor o yüzden özele gideceğim
Havvabaht [silindi] 42 de sezeryanla doğum yaptm. Gün verilmez canım sancin başlar suyun gelir o zaman haber verirsin doktoruna kişisel numarasını almissindir zaten. Baktılar normal doğum olmuyo sezeryene alırlar benim öyle oldu
MMerve34 Techr bende anlamadım ilk ikisi normal dediğim için mi dedi acaba özeller parayı verince her türlü yaparlar ya Techr