Zinep ben de 1,5 ay önce 36+5te suni sancı ile doğum yaptim.Doktor suyun az çok beklemeyelim dedi ayni gün suni sanci verildi 5 6 saat içinde dogum gerçekleşti çok şükür.Size tavsiyem açılma olması icin squat,plates,merdiven inip çıkma vb.yapabilirsiniz.İçiniz ferah olsun sağlikla,kolaylikla kucağınıza alin insallah bebeğinizi🙏