myonlychance Bendede o haftada azaldı şuan 32+2 yım az çok düzeldi yerleri daralıyor ondan çok hareketli olamıyorlar ben yinede perinatolojiye gittim kan akımlarına baktırdım ihmal etmeyin ama normal yani korkmayın düzelir ben 30 haftalıkken nerdeyse hiç oynamıyordu ağlayarak gittim hastaneye şuan düzeldi solunuza yatin bol bol su için portakal yiyin oynar ben hep öyle yaptım