ummuhan8
Gebelik şekerim var diyetle kontrol altında tutuyoruz. 35 haftalık hamileyim. Bebişim 34+5 te 3125 gr filandı 2 hafta önden gidiyo dedi doktor. Bebek böyle gelişmeye devam ederse iri bebek olacak, 4 kiloya ulaşır ve geçerse normal doğum zor görünüyo sezaryen olacak gibi duruyo filan dedi. Gebelik şekeri olup ve bebeğin gelişimi önden olup normal doğum yapan var mı? Ya da bu sebeple sezaryen olan?