Semanurr38 Merhaba 2.5 aylik hamileyim biraz kanamam oldu progestoron iğne kullandım şükür geçti sayılır fakat bikini bilgesi temizliği yapmam gerek ağda yaptırsam sorun olur mu yoksa tüy dökücü krem mi kullanmaliyim yardımcı olur msnz
tugcesakzci Semanurr38 tüy dökücü krem kullanımı önerilmiyor gebelikte kimyasaldan ötürü. Ağda veya jilet kullanabilirsiniz
mavikalpvemavikalp Semanurr38 öncelik jilet kullanmanız yönünde Ama çok rahatsız olursanız ağda yaptırın fakat önermem daha kalın çıkarıyor
petekceee Semanurr38 benimde düşük tehlikem oldu iğne vs de vurulmuştum bunun için ama düzenli hamileliğimin başından beri ağda yaptırıyorum.32+3 olduk çok şükür bir sıkıntı olmadı
imbrosmerve Semanurr38 benimde kanamam olmuştu progestan fitil+iğne kullanmıştım bir süre. doktoruma sormuştum ağdaya gitsem sorun olur mu diye korkumdan tabii. bi sorun olmayacağını söyledi ve yaptırdım. bi sıkıntı yaşamadım çok şükür. ama bence bi doktorunuza sorun ne olur ne olmaz🌸