Sndz95 Merhaba anneler, acaba benimle aynı durumda olan var mı? Bugün hem alt hem normal muayene oldum ama bebeğim gözükmedi sadece bebek kesesi gözüktü çok korkularım var :(( doktor ya çok küçük ya da hamileliğin durduğunu söyledi ama kanamam falan hiç olmadı. Son refl tarihime göre 9+3 üm. Kalp atışlrını duyucağım için çok sevinçliydim oysa ki:((
dorukhan_nehirada_moms Sndz95 korkma belki gec dollenmedir bnde 6 haftalikken hem gormustum hem duymustum gobekten deil vajinal muayenede
Sndz95 Edayesilbas iki hafta sonraya tekrar gidicem bakalım 😐 burda okuduğum kadarıyla bazıları 6ncı haftada falan hemen duyuyo kalp atışlarını insan gerçekten üzülüyor
zge_frdi Sndz95 gec döllenme olabilir adet tarihiyle bebek haftasi tam tutmayan cok var burada doktor iki hafta sonra gel dediyse demekki korkulacak bir sey yok
Edayesilbas Sndz95 herkesin değişik oluyor ben tam yedi haftada duydum kalp atışını ama sekizde duyan da var . Ki senin adetine göre 9 hafta geç döllenme olabilir
Gorkem Yine de baska bir doktora gitmekte fayda var bencede arkadaşım.. bende 5. Haftada keseyi görüp 6. Haftada kalp atışını duymuştum Hemen öyle endişeye kapılma.. ams tedbir amaclı başka bir gözün daha görmesi faydalı bencede