Busraltn Ylzsvnk bat 4 benim bakalım pazartesi falan belli olur zaten herşey 🙏🏼 ümidini kesme olacak Allahın izniyle
Ylzsvnk Busraltn bende aldım da daha yapmadım ama testi yumurtlama günün ne zamandı senin canım benim 17-18 yumurtlama 19 çatlama
Merve-metin Busraltn bende bekliyorum test yapmak için zor tutuyorum kendimi valla negatif görmekten yorulduğum için yapmıyorum 3 gün gecikti adetim benim 🤦♀️
Busraltn Ylzsvnk benimde öyle ovülasyon yapmıyorum ama uygulamada 19u çatlama gözüküyor. 5 şubat regl oldum
Ylzsvnk Snemrcan kuzum kürtaj oldum ben o yüzden kürtaj sonrası 35 inci gün kanama oldu valla 4 Şubat oldum 8 inde bitti
Merve-metin Busraltn evet normalde hormonlarda tembellik var arada böyle gecikmeler oluyor ondan hemen yapmak istemiyorum şimdiye kadar çok yaptım hep negatif çıktı o yüzden zor tutuyorum kendimi
Busraltn Merve-metin ayyy merak ettim ben kesin şimdiye yapmıştım 🙈 heyecandan baksana 5 günde 3 tane yaptım
Merve-metin Busraltn bende çok merak ediyorum yapmak istiyorum ama o kadar çok test yaptım ve o kadar çok negatif gördüm ki o yüzden çok korkuyorum yine negatif çıkar diye kendimi zorluyorum yapmamak için
Busraltn Merve-metin zaten bir şekilde gebelik varsa var yoksa yok çıkacak elinde sonunda ben heyecandan yapıyorum ya pazartesi yapacağım artık ama çünkü 2 gün şehir dışında olacağım 😇
Ylzsvnk Busraltn kesin bende negatif ile kapatırım günü kuzum çünkü ben bi hamile kaldım dış gebelik oldu ardından 3 sene sonra kalabildim o da dış gebelik oldu şimdi kürtaj sonrası çat diye hemen kalmam eminim
Merve-metin Busraltn tamam canım 2 gün daha bekleyecem pazara kadar olmazsam eğer pazartesi sabahtan yapacam 🙏🏻 mutlaka haber veririm