secilertu Rbyglc 33 de bizim 🥰 acaba şafaklara kaç kala gelecek bebişler ya da Şafak bitip daha kaç bekleyeceğiz 😁
AE42 Fatmavsn Gelirsin tatlım hızlı geçiyor gerçekten bende doğursam bi önümü görsem diye düşünüyorum 😜❤️
Rbyglc secilertu erken gelen de var geç gelen de bu bebegin rahatına baglı anne cok hareketli olursa erken gelir herhalde 😊😊
Asli1 Rbyglc valla bence anneyle alakası pek yok tum 9ay boyunca hergun temızlık cam kapı sildim utude hergun yemek artı çarşıya yuruyuşe çıkıyodum ama şu an 40+4 haftadayım hala doğuramadım