Kızlar doktor adetın 6. 12. Gunune kadar randevu yap dedı. Almanca soyledı turkcesını bılmıorum. Yumurtalık testı dedı heralde sıvı gıbı bısey bırakıyorlar bunu yaptıran varmı . Sancılı bı durummu . Nısanda asılama yapılcak o yuzden bu ay bu testı yapalım dedıler agrılı olcak dıye korkuyorum