Kızlar doktora normal kontrol için gidiyorum erken doğum riski olduğu için tedbir amaclı 25.haftadan itibaren nst ye bağlıyorlar
Nstye girmeden önce sancı hissetmiyorum ama sancim düzenli olarak 60-70-80-90 bandında çıkıyor doktor hastanede yatış veriyor 1 saat arayla düzenli nst çekiliyor aynı sancılar çıkıyor ama ben 2-3 nstden sonra sancıları hissetmeye başlıyorum acaba bu durum psikolojik mi yoksa bebek mi uyarılıyor? Böyle bir durum yaşayan oldu mu?