Serpilataman Ankara zekai tahir burak hastanesine kontrole gidenler var mı? Memnun musunuz? Bir de önerebileceğiniz iyi bir doktor söyler misiniz rica etsem 🙏🏻
ezgms1 Serpilataman gitme derim her tarafı Suriyeli ve yengem orda yaptı doğumunu kasap gibiymiş azarlıyorlar refakatçi almıyorlar doktorlar bi çeşit
Serpilataman ezgms1 tecrübeli ve iyi bir doktora muayene olmam lazım 10 haftalık hamileyim. Peki önerebileceğiniz bir hastane ve doktor var mı acaba
ezgms1 Serpilataman vallahi canım GATA yada Hacettepe Bende ikisi arasında kaldım ama GATA’dan randevu alamıyorum hacettepeye gitcem bende
Fatoliiii Serpilataman illaki devlet diuosan Zübeyde hanım yada yenimahalle ataştırma hastanesine gidebilirsin
Serpilataman ezgms1 hacettepeye 182 randevu veriyor mu eşim vermiyor dedi kusura bakmayın bende bilmiyorum 😔
Yesimustafa Serpilataman 182 vermez hacettepe kendine özgü telefonları var onların belli bi hafta sonrası almıyor onlar ama kaç hafta bilgim yok
ezgms1 Yesimustafa 12. Haftadan sonra diye biliyorum ben sekreterliğe gidip dosya açtırmak gerekiyormuş
Nurdan0104 Serpilataman Bende tahlil için gidiyorum oraya araştırması çok güzel ama tabi muayene de biraz kırıcı olabiliyolar genelde devlet hastaneleri hep öyle zaten onun dışında iyi ama bende doğumu orda düşünmüyorum