cihandurumerve işte orasını anlayamadım neden 2 kere protein bakılmış ve biri pozitif diğeri negatif? Sadece protein yüksekliği bir sorun değil bildiğim kadarıyla vücutta ödem tansiyon yüksekliği vs var mı diye sorabilir doktorunuz. Hepsi varsa gebelik zehirlenmesinden şüphelenebiliyorlar. Tansiyonunuz normalse proteini düşürmek için tedavi verebilir belki. Sıkmayın canınızı hiç :)