Gl-Misli32 Selam bendede seker var, ne yemem lazim sasirdim…. Doymuyorumda psikolojikde olabilir… Nasil gececek son aylar bilmiyorum… ☹️ Allah yardimcimiz olsun…
Sibelimm03 Gl-Misli32 amiin canim, inşAllah hemen gecer. Benim ilk gebelegimde de vardi 5 sene önce belki olmaz diye bir umutluydm ama malesef yine cikti. Bence piskolojikmen ac oluyoruz. Rabbim yardimcimiz olsun hersey bebeklerimiz icin 🩷
[silindi] Bu konu hakkında beni bilgilendirir misiniz kızlar mesela gün içinde acıkınca nasıl hissediyorsunuz ? Tatlı mı istiyor sürekli canınız? Veya vücudunuzda ne gibi değişiklikler oluyor detaylandırırsanız çok sevinirim
Gl-Misli32 [silindi] [silindi] belirli birsey istemiyor insanin cani Ama yeme aliskanligini degistirmek zorunda kaliyorsun O zor oluyor…
Sibelimm03 [silindi] yani piskolojikmen ac hissediyosun kendini, her yedigine dikkat etmen gerekiyor cunku her eline aldigin şey de şeker var malesef