24 haftalık gebeyim. Son kontrolümde doktor magnezyum yazmadı bilmiyorum ya unuttu ya da artık kullanmamam mı gerekiyor bilemiyorum tabi. Son bir kaç gündür karnım aşırı sert dokunamıuorum bile magnezyum kullanmadığım için olabilir mi ya da başka sebepten midir bilginiz var mı