Ecemnm Kızlar dün gece birden güçlü hareketleri kesildi çok pasif azaldı resmen durtunce az tepki veriyor normal mi
Ayseumut Ecemnm 36+4 üm benımde azaldı vuruyor ama güçsüz vuruyor yarın doktor kontrolum var allahtan suyu felanmı azaldı dıye ıcımi korku kaplıyor
Gul1616 Ecemnm benim de o haftalar da azalmıştı dürtünce hareket hissediyorsan bişey yoktur Allahın izniyle . Yine de için rahat etmezse acile git veya sabahtan sağlık ocağına kalbini dinlemeye gidebilirsin 🤗
Habibe_ Ecemnm bende 35+1im çok fazla haraketliydi ama bugün çok yavaş anlamadîm en azından yine tekme atıyor rahatlıyorum
Cicekkiz20 Ecemnm bende 39+0 im dün kendi kendine hareket eden bebeğim bugün durtmeden hareket etmiyor yarın kontrol var ama bende korkuyorum inşallah iyidir
Gul1616 Ecemnm yerleri daralıyor . Yoruldunuz mu bu gün ? Kahve tatlı bir şey yiyip dinlenin hareket etmezse acile gidin istersiniz
Cicekkiz20 Ecemnm yarın doktor kontrolu var bakalım ne dicek hiç hareket etmese direk gidicem ama durtunce ediyor yani korkiyimmi bilmiyorum senin ne zamandır böyle
Cicekkiz20 Ecemnm dünden önceki gün benimde çok iyiydi dün bianda azaldı doktora gittim bugün doktor doğum yaklaştığı için azalmıştır dedi şükür bı sıkıntı yok dedi hiç hissetmezsen sıkıntı var demektir dedi canım
ozgeoykuu Ecemnm ben de 38 haftalığım 37+3 de birden yavaşladı kontrole gittik sağlığıda yerinde yani doğum yaklaştıkca yer daralıyor napsın bebiş de iki büklüm içeride
Ecemnm ozgeoykuu haklısınız çok evham yapiyorm biran önce dogursamda bu şizofreni durumdan kurtulsam:(
Kelebek1_ Ecemnm az da olsa tepki veriyorsa korkma son zaman yeri daraldığı için daha az hareket eder diye biliyorum