30 haftalık gebeyim vajinamda varis çıktı bir ay önceki kontrolümde varis normaldi bugünkü kontrolümde büyümüş dedi doktorum , kalp damar cerrahi doktoruna görünmem gerektiğini söyledi bebek büyüdükçe ağırlık yapar varisde büyürse oturduğun zaman bile patlayabilir patlarsa da kanamayı durdurmak zor olur dedi daha çok korkmaya başladım benim gibi olan var mı 🥺