Iremco12 Denizyildizi15_ ben son aylarda sadece öndeki beyazlarıma açık havada boya sürdüm ama bir kaç tel yarım saat balkonda bekledim solumamak için yıkadım bir sorun olduğunu sanmıyorum doktoruma sorduğumda organik boya kullan dedi.Kesinlikle doktorunuza danışın
Denizyildizi15_ Ketenprensess Ben 11 haftalığım hamileliğimden önce kuaför mağduru oldum istediğim rengi yapabileceğini söyledi paketledi sonra olmaz o renk dedi çok kötü turuncu renkte siyaha döneyim demiştim aramızda vardır diye sormak istedim
boraninannesi_ Benim ablam da annem de doğumdan evvel röfle attırmışlar, ilk 4 aydan sonra daha az sorun oluyor diye biliyorum ben de son ayımda röfle yaptırıcam açıkçası bi zararını gören duymadım kaldı ki boya zaten zararlı normalde de yani maalesef ki :(
Evremo Biraz neden hamileliğinizi yaşamıyorsunuz. Yani hamilesiniz sivilceniz de çıkar kilonuz da yükselecek elbet saçlarınız da beyazlayabilir. Biraz keyfini çıkartsanız.
Hayat31 3cu ayı bitirdikten sonra 3-4kere boyadım doktorum izin verdi. Şu an 28+2. Ama boya yaparken hep maske takıyorum. Boyamazsam hem saçlarım beyazliyor hem de taramak zor oluyor
Hayat31 Bir de ki zaten bu süreçte iyice bakımsız oluyoruz ve ya heves olmuyor giyinmeye sulenmeye. En azından boya yapalım makiyaj falan. Ben şu an kendime baktıkça kızıyorum. Mutlu olamıyorum bu halime
Cns-cns 5inci aydan sonra boyatabilirsiniz demişti doktor ama organik boya olacak ve solumayacaksin demişti.