yarensimom09 Merhaba hanımlar 18 haftalık hamileyim bugün sağlık ocağında asi oldum ama benim bildiğim 20 haftadan sonra değil mi çağırınca gittim vurdular aşıyı bilgisi olan yazabilir mi?
yarensimom09 Yazmelegi_ bende araştırınca sonra gördüm hemşire hiç uyarmadi yani kendisi soylemesi lazımdı erken diye🥴🥴
Kubradnmz1 yarensimom09 evet biraz ağrım var ama çok rahatsız edici bir ağrı değil bugün biraz halzsizim galiba o da aşıdan dolayı