Bebekkk00 kızlar bugün eşimle çok kötü tartıştık özel bı durum haklı olan taraf benimm ama çok böyle bağırıp çağırdım ağladım çok çabuk sinirlenen biriyimm sonradan korktum acaba bebeğime bişey olur mu diye lütfen yorumlarınıza ihtiyacım var.
Bebekkk00 @Beyzab95 Ya inan ki elimde değil sonra zaten çok pişman oldum korktum bebeğe bişey olur diyee çok sağol.❤️
Beyzab95 Bebekkk00 üzülme olmaz Allahın izniyle bende çok ağladım stresli günlerim oldu şimdi 17 günlük oldu bile ama yinede kendini çok üzme o da üzülür yoksa annesi 🤍
Zinep Etkilemiyor diye biliyorum.. Muhakkak herkes gebelik dönemine bu şekilde bir strese maruz kalabilir. Hayat bu. Her zaman mutlu ya da stresli olmayız. Yine de siz mutluluk hormonları salgılayın ❤️🙏