Nergizos benimde bikaç gündür kasıklarımda batmalar oluyo ve bugün çok sık idrara çıkıyorum. 2 gündür negatif görüyorum bende artık komple negatife döndü yani.Bende test yaptım bu sabah productor ama negatif çıktı, kan verdim yarın öğrenicem. İnşallah güzel haberler alırız. Doktor cuma günü ver dediğine göre daha umut var demekki kuzum 🥹