Evremo aynen, ismin Arapça olma zorunluluğu yok. Anlamlı ve güzel olması gerekiyor dini açıdan da. Dilimiz Türkçe olduğuna göre Türkçe olarak güzel bir anlamı olması da yeterli…
Kuranda geçen ekler bağlaçlar bile isim haline getirildi ve hepsinin anlamına da alakasız bir şekilde “cennetteki bilmem ne, cennete düşen bilmem ne…” gibi anlamlar yazılıyor internette.
Milhan ismini pek beğenemedim, çok anlamlı da bulmadım. Hükümdar anlamını taşısın istiyorsanız başka isimler de tercih edebilirsiniz. Ama tabi ki ben çok beğendim, içime sindi diyorsanız ben de dahil kimsenin fikrinin önemi yok. Yazdığım yorumlar, kararsız olma ihtimaliniz için.