Sevde11 Kızlar 20. haftamdayim 2 gündür hissediyorum ama sabah saatlerinde ve gece uykuya geçerken çok az hissediyorum, bu şekilde mi oluyor acaba sizler gün boyu mu hissediyorsunuz ara ara mi nasil olması gerekiyor bu hareket işi 😁
Gulsah-207 Sevde11 14+5 te hissettim ilk sonra 16+5 e kadar hissetmedim şuan 17+1 im 3 gündür genelde öğlen saatlerinde hissediyorum düzenli demek için erken yine de bende
Zeynep_3636 Sevde11 çocuğumun 5 ayliyken hareketlerini hissettim gece gündüz 2 gün hiç hareket etmedi doktora söyledim iş yaparken kendini yorma dedi eğer bidaki sefer hissetmesen gel dedi Allah’ıma şükürler olsun hissettim
Sevde11 Zeynep_3636 gece gündüz derken gün boyu mu hissettiniz ben yeni hissediyorum oda çok az sabah kalkınca ve gece
Zeynep_3636 Zeynep_3636 çocuğum 5 aylıkken hissettim hep sürdü sonra 2 gün hissetmedim doktorla konuştum doktor dediki iş yaparken kendini yorma dedi eğer diyer sefere hissetmesen gel dedi yavaş yaptım 2 dk dinleniyorum tekrar iş yapıyorum hareket ediyo çocuğum aynı yılan gibi Karnımda yuvarlaniyor
Lilipadq 18.haftamda hissettim şu an 19 olduk özellikte yemek yedikten sonra hissediyorum. Akşamları yavaşlıyor sanki bazen bir kaç saat sürüyor uyuyor heralde. Daha çok gündüz hissediyorum bir de sırt üstü yattığımda çok hissediyorum ayaktayken falan olmuyor pek. Sizde de böyle mi?
Lilipadq Zeynep_3636 ben hissetmiyorum uyurken ama daha yeni yeni hissediyorum zaten sizin kaç haftalık
Lilipadq Sevde11 iyi bari bazen diyorum acaba anormal bişi mi var hemen kuruyorum kafamds. Sırf hareketini hissetmek için sırt üstü yatıyorum :)