Sudecan2149 Canım gebelikte akinti normal yada tüp hiç farketmez çok normal.. benimde ilk tüp bebek denememde tuttu ve her zaman çok akintim oldu. Hormonlardan kaynaklı.. doktorun aksini söylemedikçe hiçbir şeye kulak asma.. hatta giderek artabilir bile hotmonalra bağlı olarak.. ama bikini bölgeni temiz tutup günde 2-3 defa çamaşır değiştirmeni tavsiye ederim