Rabia__q Kızlar 38+5 Haftalık hamileyim bebeğim normalde çok hareketlidir bugün kalktığımdan beri öğlen saatlerinde uyandım nerdesi hiç hareket etmedi ufak tefek Kasılmalarım var doktora gitmem gerekir mi
Cemretopal Rabia__q genelde doğum yaklaştığında hareketlerin azaldığını bazen hiç hissedilmediğini söyler doktorlar ancak endişeniz varsa doktora görünün bence içiniz rahatlamış olur. son zamanlarda bazı bebeklerde uykuda çok olur.
Bb95 Rabia__q doktor bana 1 gün boyunca 10 defa hissetmen lazım hareketlerini demişti son haftalarda azalma olunca mutlaka gel dedi eğer çok azalmışsa gidin bence
Rabia__q Cemretopal Çikolata felan yedim şimdi tekrar az biraz hareket etti yemek yedikten sonra hareket etmezse büyük ihtimalle gideceğim çünkü Normalde aşırı hareket eder
Cemretopal Rabia__q inanın yarım kilo tatlı yemiştim bana mısın dememişti😅 stres olmayın lütfen çok normal böyle davranması bu haftalarda özellikle sağlığınız yerindeyse içinizi ferah tutun🌸
Yazmelegi_ Rabia__q etmezse kesin gidin çünkü benim kızım da çok az hareket ediyordu 2 saat hiç etmedi gittim acil sezeryana alınmıştım ama inşallah sizde boyle bisey olmaz
Yazmelegi_ Ecemnm kalp atışı bir anda durdu sonra geri çıktı ama az atıyordu birde yan duruyordu karnımda kordon dolanması ve dugumlenmesi vardi
Rabia__q Yarın benim de kontrolüm var geçen hafta 3 kez üst üste nst bağladı doktorum kordan dolanmasından endişelendi çok şükür bir şey çıkmadı daha sonra normal dedi