Kızlar eltimin 2 tane evladı gelişim geriliği var yürüyemiyor hamileyken karnında sorun olmus akraba değiller kaynimla eltim de bana dedi ki doktor bize dedi ki kocanın kardeşinin çocuğu için tüp bebek yapsin içimde kaldı kızlar 12 haftalik hamileyim böyle birawy olur mi ya eşimle akraba degiliz