Merhabalar şuan 5+2 hamileyim. 14 Şubat adetime 5 gün kala şiddetli baş ağrısından tomografiye girdim yumurtlamanın 10. Günüydü gebelik testi yapıldı negatif çıktı o gun. 18 Şubat’ta hamile olduğumu öğrendim silik çizgi ile. Böyle bişey yaşayan varmı çok tedirgin ve kendimi sucluyorum yardımcı olurmusunuz