20 şubatta hastaneye gittim 204.10 cikti
Dün saglik ocaginda kan verdim yükselmişmi diye 753 çıkmış düşük dedi daha ama ilk gebeligimde 655 le ögrenmistim kontrole git bebegine baksinlar demişti bunda öyle olmadı dış gebelik yaşayan varmi ailede diye sordu annem yaşamıştı bir kere düşük dedi buna pazartesi gel kan ver yine yukselmezse hastaneye git detayli inceleme yapsinlar dedi bende alttan bakitmak istemiyorum zararli oldugunu düşünüyorum ve çok canımı yakiyor o yuzden saglik ocaginda devam ettim aklimi cok karıştırdılar ne yapmam lazim randevu alip gitmelimiyim hastaneye son adet tarihimde 16 ocak