mrsdoruk pamukgebe o sadece omega degil canım icerisinde folik asit b grubu vitaminler daha bir cok vitamin icinde yer alıyor.
Krasivyy pamukgebe bana 12 de yazmıştı de 17 dede gtnoferon yazmıştı şu an folik asir kullanmıyorum o ikisni kullanyorum
Gamze42 Merhaba ben kullandım ama içmesi çok zordu kokusu midemi bulandırdı doktoruma söyleyip folio ya geçtim
Merve71 pamukgebe evet canım Doktorum önerdi ne zamana kadar kullancam bilmoyorum zaten 15 tane falan kaldı daha da devam edermiyim bilmoyorum 😂😂
mrsdoruk pamukgebe aynen öyle canım benim en rahat icebildigim suan zaten 3 ay kullancaz sonrasında doktor devam et derse edicez :)