esr123 Arkadaşlar tüp bebek ile hamileyim 9+6 doktorum oksapar ve aspirini bırakabilirsin dedi ama birçok yorumda bırakan olmamış sizin yorumlarınız nedir
GlyEylul esr123 merhaba bana doktorum 12. Haftaya kadar kullanmam gerektiğini söyledi🍀 ama bence kişiden kişiye göre değişir bu doktoruma güveniyorum. Onlar bizler için en doğru olanı söylerler 🦋
Grkmplt esr123 ben suan 27.haftamdayim ve hala kullanıyorum ikisini de 34.haftaya kadar falan da kullanmami önerdi dr
1kediannesi esr123 Benim de tüp bebek 23. haftadayım hala kullanıyorum. Risk görmemiştir doktorunuz bırak demişse.
Kbr-hrn23 esr123 Bende tüp bebekle hamileyim 10 haftalıkken bırakmıştım doktorum öyle istedi bi sıkontıda olmadı şükür doktorunuza güvenin