Kızlar normalde 4 martta sezaryen olacaktım ama son kontrolümde tansiyonumu yüksek buldu doktorum (14.9) ve beklemenin bı anlami olmadığını bebek ve benim riske girmememi söyledi yarın sezaryen olacağını söyledi 36+6 oluyorum yarın çok korkuyorum erken gibi geliyor 🥹