20+4 haftalığım beneğimi sürekli hissediyorum çok şükür ikinci gebeliğim ama kızımda ilerleyen haftalarda bile bukadar net değildi birde çok ağrılı hamilelik geçirdiğim için bukadar dikkatli olamıyordum
Şimdi dışardan ilk defa gözüktü ve 3 kez karnım çıktı indi çıktı indi 😅 çok hoşuma gitti artık olurmu gözükürmü bu hareketler böyle çok hoşuma gitti 😅❤️🥰🥰🥰💙💙💙