akdmiremmm Aşırı derecede bi kanamam yok pazar günü hastaneye yattım geri çıktım kanamam durdu bugün gene aynı sorunu yaşıyorum ama peceteyle silince kanamam oluyo sizce tekrar gitmelemiyim yada benim gibi olan var mi lütfen bilgilendirmisiniz çok korkuyorum
Busraa23 akdmiremmm canım benide oldu üç ay hiç iş yapmadım devamlı yattım sende doktorum progesteron verdi onu kullandım bence doktora gitmelisin kanma önemli
Yonca_26 akdmiremmm 8ve12 haftalikta kanama yasadim ben de 8 haftalikken bir gün sürmüstü 12 haftalikta da 5 gün sürmüstü bebekle ilgili bir kanama degil demisti hep doktorlarim hic birseyde vermemilserdi sadece bol bol dinlenmemi önerdiler cok sükür hic birsey olmadi 24 haftaya vardik🥰
akdmiremmm Busraa23 banada yazdı progestan evde yatmalisin dedi bişe yapmıyorum sadece akşam yemeği yaptım bu kadar
Busraa23 akdmiremmm anlıyorum seni ama çok ayakta durmamak lazım en azından bu riskler kalkana kadar dikkat et
akdmiremmm Busraa23 şuan 3 aylık hamileyim 10 gün yatmam gerekiyor 10 gün den sonra tehlike geçmiş mi oluyo
Busraa23 akdmiremmm canım bişey diyemem ama hamilelik te kendimize dikkat etmeliyiz ben 4. Aydan sonra yemek yapmaya çamaşır işleri falan yavaş yavaş başladım bende 6 aylık oldum doktorun sana ne dediyse aynı şekilde uygula
akdmiremmm Yonca_26 banada bebekde bi sorun yok dediler bende yeni başladı Pazar akşamı pazartesi salı günü geçti bugün ayağa kalkıp yemek yaptığımda tekrar oldu doktorum da aynı şekilde dinlenmemi istedi