Prnssm0 Merhaba 14 haftalık hamileyim dün gittim kontrolümde doktorum kesede amniyotik bant gördü daha önce bu durumu yaşayan var mı internetten araştırdım biraz pek iç açıcı şeyler yazmıyor çok korkuyorum
Prnssm0 teachervera bant değilmiş canım katlantıymış ikisi çok farklı şeyler sonraki kontrolde kaybolmuş olur demişti bugün detaylı ultrason vardı kaybolmuş
teachervera Prnssm0 çok sevindim canım bana da koryonik bant var ama tehlikeli bir şey değil dedi sadece ameliyat da çıkarmak lazım dedi
Prnssm0 teachervera ben de senin adına sevindim canım inşallah hayırlısıyla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🥰🥰🌸