Mkbselisa idrar yolu enfeksiyonu için bazen fitil veya suya katılan ilaç veriyorlar, eğer ilerlemiş enfeksiyonsa antibiyotik de verebiliyorlar.
Bende antibiyotiğe rağmen geçmemişti. Ama tekrar antibiyotik kullanmadan önce bir kez daha idrar tahlili yaptırdım, kabı veren hemşire idrarın ilk veya son değil, ortada kalan kısmıyla doldur demişti. Yani ilk biraz tuvalete idrar yaptıktan sonra kaba yaptım ve enfeksiyon çıkmadı. O zamana kadar öyle çıkanlar idrarı hatalı verdiğim içinmiş demek ki. İdrar verirken aklınızda bulunsun sizin de…
Protein kaçağı ise enfeksiyonla alakalı değil, internette gördüğünüz gibi preeklampsi(gebelik zehirlenmesi) belirtisi. Genelde yüksek tansiyonla birlikte oluyor. Tansiyon da var mı sizin?