Balamir 4haftalik hamileyim. Özel mi devlet mi kafam çok karışık. illa özel olsun diye bir takintim yok ama devlet hastanelerini de gidenlerden öneren yok. Hastane ya da doktor fikriniz varsa paylaşır mısınız? Şimdiden teşekkür ederim :)
ozgecg Balamir Eryaman Hastanesine gidebilirsin. 82 tl falan muayene ücreti. Levent sevinç diye bir doktor. GATA’dan mezun askeri hastanelerde çalısmıs ilgili,bilgili,Güleryüzlü Ben memnunum doktorumdan
ezgms1 Balamir aramızda 1 hafta var bende geçen hafta öğrendim hacettepeyi o kadar öven oldu ki eve yakın olanda GATA aklım karıştı ama büyük ihtimalle Hacettepe
Esra1005 Devlette gata ve gazi hast. arkadaslarım cok mennun kaldılar. Bende live gıdıyorm gayet iyi maddi durumunu zorlamzsa tavsiye ederm
Balamir ozgecg Eryamanda evim zaten. Levent hocayı bir kaç kişi daha önermişti ilk ayşe sema hoca var ona gittim ama biraz tuhaf biri :)
ayseozbek Balamir 4 haftada kese henüz yeni olusmustur.. 6. Haftadan sonra net oluşur kese içinde. Kalp atışını dinlediniz mi?🙄
Balamir ayseozbek valla kese içinde nokta şeklinde cıktı ilk fotosunu verdi 2 hafta sonra yine gel tebrik ederim dedi yolladı 😃
pnrmrt Balamir devlete gideceksen üniversite hastanelerinş tercih et bence. Benim doktorum ankara tıp da özel muayenehanesine gidiyorum tahliller için de ankara tıp a gidiyorum çok memnunum
Nur_089 Ayli arslan var ankarada keske bende ankarada yasaydim da o kadina bayiliyorum intagramdab takip ediyorum bi bak istersen
Hanus Balamir Ben ödemeyeceğim için özele gidemedim. Ama devlette bir tanıdıgımız var onun sayesinde devlete gidiyorum zaten yoksa zorlar yine özele giderdm.