gizbirhil Gebeliğin 22. haftasındayım karaciğer değerleri yüksek çıktı daha önce bununla karşılaşan var mı karaciğer değeri yüksek çıkınca doktor karaciğer röntgeni istedi
Karbeyaz_ gizbirhil canım ben 5 haftalıkken falan tahlil verdiğimde bende de karaciğer enfeksiyonu vardı ama benden röntgen falan istemedi gebelikle yükselen durumlar bunlar diye belki seninkide gebelikten kaynaklıdır ben sonra bir daha baktırmadım ama dediğim gibi gebelikten dolayı yükseliyor olabilir 🙏
Edos123 gizbirhil benimde en başından beri yüksek canım hamilelikte kullandığım vitaminlerden dolayı oluyormuş ultrasonla bütün iç organlarıma baktılar ilaçları bırakınca 2-3 ayda normale döndü ama tekrar kullanmaya başlayınca yükseldi yine bıraktım 32.haftadayız bakalım
Sevim1902 gizbirhil benmde yüksek cıktı kan testlrı yapıldı hepatt bakıldı ultrsn yapıldı rontgn degil ama
gizbirhil Edos123 ya haberdar olalım mı birbirimizden ben çok korkuyorum yarın röntgen çekecekler karaciğer
gizbirhil Edos123 içmeyeyim değil mi yarın doktora gideceğim tekrar keşke bugün de içmeseymişim bir günde kan ilacı magnezyum multivitamin içiyordum çok dimi bunlar
Gizemkelebek gizbirhil benim 175 ekadar cıktı ben gebeliğimin 33 haftasındaydım perinatoloji takipliydim zaten eğitim araştırmaya diyabet olduğu üçin neyse bana diyabetten yatış verdiler ama bu alt değeri yiksek diyede çıkarmadılar gebelik kolestazı bu takip gerektiriyor ilaç kullandım ben ursafalk siz bu değeri kadın doğumcunuzada mutlaka gösterin 40 olması gerekiyor
Gizemkelebek gizbirhil devlet hastanesimi gittiğiniz kadın doğumcu riskli görürse yatırır iç hastalıklarına yönlendiryolar daha erken haftalar son haftalarda yğksek cıkınca yatış verdi doktor bana korkmayın alınma gibi bi durum yok siz sadece kontrolü eksik etmeyin vitaminleri bana bıraktırdılar hastanede yatarken
Gizemakayy gizbirhil bir gozukun derim genel tahliller yapılıyor neyden kaynaklı olabilir diye bende çektim bu durumu iki haftada bir bicok test yaptılar elhamdülillah temiz çıktı nedeni bilinmiyor amagecen verdiğim alt ast normal değer dönmüştü benim ast 78 alt 130 bulmustu
Gizemakayy gizbirhil değerleriniz temiz çıkarsa sıkıntı stres yapabiliyor bol bol su için gönlünüz ferah tutun
Sevim1902 gizbirhil tabi gidin tüm testler yapılsın içiniz rahatlar en azından dahiliye beni gastroentolojye yönlndrdi ultrsn yapıldı karacgre hepatt bakıldı kan testleyle
gizbirhil Gizemakayy çok korkuyorum . İlaçlardanmı oldu acaba… internette araştırdıkça korkuyorum 22 haftalığım ve bebeğimi alırlar diye şok korkuyorum . Vandayım ailemden uzaktayım imkanlar da kısıtlı motel olarak çöktük ağlıyorum 2 saattir
Mirayilmaz1 Benim de gebeliğin başından beri bir yükselip bir düşüyordu çok aşırı yükselmediği sürece gebelik süresince sorun yok diye biliyorum yani doktorum bununla ilgili birsey demedi . Vitaminler yoruyor olabilir vücudu. Benim 1 ay sonra normale dönüyordu
gizbirhil Mirayilmaz1 peki içmesem ilaçları düzelir mi ? Sizde düzeldi mi? Ben çok ağlıyorum bebeğimi aldırmamı isterlerse diye aklıma kötü şeyler geliyor çok ağlıyorum
aresinannesi1 gizbirhil korkacak bir şey yok vitaminlerden kaynaklı yükseliyor benimde 120-130 arası çıkıyordu özellikle kusma olduğunda ekstra yükseliyordu ilaçları kestim 1 hafta sonra tekrar bakıldı 11 e inmişti hiç bir şey kullanmıyorum hala ilaç olarak
Mirayilmaz1 gizbirhil ben kan ilacı , multivitamin magnezyum kullanıyordum . Magnezyumu bir süre kullanmadım kan ilacını ve vitamini kendi kafama göre 2 günde bire düşürmüştüm. Ama hiç bisey yapmadığım da da yükselip düştüğüne şahit oldum.
Slc gizbirhil geçmiş olsun kötü düşünme dikkat et Dr dinle en sn evre o bebeği almak hastanede yatış oluyor aşırı yüksek olur hiç düşmez ilaca cevap vermezee Yok değerin yüksek pat alalım demiyorlar öyle stres yapma bbek için sakın ol🥰
Aabbccc gizbirhil bende 4+1 günlüğüm benimde alt 58 bugün çıktı ama daha sonucunu göstermedim korktum bende ama kullanılan ilaçlardan progestan kullanıyorum bı de