Smbemdy YesimAykut yaaa verdin miii hayirlisiyla gonlundeki gibi ciksin sonuc bende heyecanla bekliyorum mutlaka yaz 🤲🤲🤲🤲
YesimAykut Beyzaanr doktor 14.gün ver dedi ama hormon ilaçları çok etkiledi beni artık bırakmak istiyorum yoksa
Gizem06_71 Bişey sorabilir miyim özelde mi devlette mi yaptırdınız birde belirti varmı ben de sabahları mide yanması ve iştahsızlık var bir de kasıklarda ağrım var
YesimAykut ysmlvt hayır, son adet tarihim 29 mart, aşılamadan sonraki ay kendiliğinden oldu süpriz oldu🌸