sedseda 20 gün önce normal dogum yaptım akıntım baya azalmıştı bugün parça şeklinde bir şey gelmiş pedime ne olabilir? Doktora gideceğim.
Aymirac sedseda normal canım benim de öyle oldu doktor için temizleniyor ne güzel kimisinin hiç gelmiyor demişti.
Aymirac sedseda bi kaç kere et parçası gibi gelmişti hatta 52 gün kanım heldi kırkım cıktı ama kanım hiç durmadı😂😂