Teraziii Kızlar dün oldum sanırım yan etki yaptı bugün tıtreme halsızlık bacaklarda karıncalanma oldu ama bır anda yanı ne olduğunu anlamadım gayet ıyıydım. Bıde aşırı dünden berı kolum ağrıdan kopuyor ya
Hamisbayan Teraziii sen yine hafif atlatıyorsun ben ikinci dozda ölüyor gibi hissettim geceden sabaha kadar kusma ateş kalp sıkışması kasıklarımda ağrı hipotermi geçiriyor gibi titriyordum
34busra Teraziii bende iki gün oldu bendede halsizlik oldu kolum gece ağıridi üstüne yatamadım siserse buz koyun hafifletir allahtan son dozdu benim 🙏😅
Zynp12 Teraziii kol ağrısı ateş ve halsizlik yapar demişti hemşire bana bende Çarşamba günü vuruldum benimde hala kol ağrım var ve halsizlik var geçmiş olsun 🤲
Toprak-Elif Bende pazartesi günü oldum. Bende yaz.istim hatta bundan berbat durumdayım. Halsizlik kolda ağrı ve ben grip gibide oldum… Allah şifa versin
Teraziii Toprak-Elif Çok geçmiş olsun. Acaba tek bana mı yaptı dıye korktum ya dr a gıtmeyı düşündüm biran. Çok sağolun
Toprak-Elif Teraziii inan bende öyle düşünmüştüm. Ama benim gonderime de yazanlar olmuş bize de oldu diye…
Teraziii Hamisbayan offff çok fena olmuş çok geçmiş olsun. Bırde ikinci gebelık benim yanı ıkı doz olmuştum ılk gebelıkte
Gulcin-2001 Of ya daha olmadım ama yeni atlattım gribi tekrar öle olmam umarım kaçıncı haftada vuruluyor ben şuan 18+5 im
Hamisbayan Teraziii e ilk gebeliğinizde olduysanız ikinci gebelikte olmanıza gerek yokki çünkü belirli bir sene geçmesi gerekiyor som 8 yıl mı 10 yıl mı öyle birşeydi sanırım
Teraziii Hamisbayan iki doz olmuşsun üçüncüyü olsaydın suan olmazdın dediler ne alakaysa. Kendılerı deseydı vurulurdum zaten üçüncü dozu ılk genelıkte.
Hamisbayan Teraziii öyle birşey yok saçmalamasınlar iki doz bile fazla aslında tek doz yeterli ve kalıcı oluyor uzun yıllar