Sevvalsf Hanımlar karnım asla çatlamadı 38+4’teyim ama bacaklarımda çatlaklar oluştu siz geçmesi için ne kullandınız? hala iz kaldı mı ?
Daisyy000 Sevvalsf Çatlak oluştuysa artık geçmez sadece kırmızı görünüm beyaz olur ve daha hafif görünür 🌺
Burcuaydmr Sevvalsf karnında olmaması muhteşem bacakta olması biraz daha önlenemiyor kilo alıp vermede de bacaklarımızda çatlak oluşuyor gebelik dışında 💙
Sedefkitir12- Sevvalsf ben ilk gebeliğimde de bebe yağı kullandım suan ikinciye hamileyim yine bebe yağı kullanıyorum hiç çatlağım yok benim bacaklarımda da karnımda da biraz bünyeyle de alakalı bence canım