gizbirhil Kan verdim Ve AST değerim yüksek çıktı karaciğerle alakalı bir şey sanırım. Doktor karaciğer röntgeni istedi yarın çektireceğim bu beni çok korkuttu daha önce başına gelen var mı bebeğime bir şey olur mu 22 haftalık
Mucizemibekliyorum41 gizbirhil canm bu sorunun da neler yapildi sonuc nedir aynı şikayet bende de cikti dahiliye yönlendirdi doktorum 3 gün sonra gidicem ama korkuyorum bebegime bisi olur mu diye
gizbirhil Mucizemibekliyorum41 canım korkma ben çok telaş yaptım. Bütün takviyeleri bıraktık demir magnezyum vitamin. Karaciğer röntgeni çekildi temiz çıktı . Beslenmeme dikkat ettim karbonhidrat şeker abur cubur vs. Tüketmedim . Her hafta kan verdim . Dahiliye takip etti . Çıkıp iniyordu . Anlamsızca ne zaman 32 haftaya geldim düştü. Şuna 39 um . Hala düşük sadece demir kullanıyorum . Stres de yaparmış . Ama gebelikten dolayı hormonlar dan dolayı vücut alt üst oluyor . Bol su iç bol yeşillik ye ve tatlı beyaz ekmek makarna pilav yeme . İnşallah seninki daha kısa sürede düşer .
gizbirhil Mucizemibekliyorum41 kızartma da yapma baharatlı da yapma yemeklerini ben çok patates kızartması yapıyordum hamur kızartırdım onlar karaciğeri yoruyor. Zaten bir dünya hap içiyoruz hep karaciğere yük biniyor .
Mucizemibekliyorum41 gizbirhil 32 haftalığım canm bende de yeni çıktı amaçok ilaç kullanıyorum demir vitamin kan sulandırıcı hap ve iğne migde bulantısı için ilaç troid ilaçı bunlardan dolayı olur mu acaba bu arada kızartma falan yiyincede tansiyonum düşüyor yaglı felan yiyince degisik oljyorum
gizbirhil Mucizemibekliyorum41 olur ilaçlar yapar karaciğer i yorar beslenmede de kötü olursa üstüne dengesini bozar vücudun dikkat et bol su tüket